Author Topic: kisoihin valmistautuminen...helppiä..? =)  (Read 925 times)

tytteli

• Full Member
kisoihin valmistautuminen...helppiä..? =)
« on: October 20, 2002, 22:40:00 pm »
Moikka! Mulla on ensimmäiset kisani n. vähän päälle kolmen viikon päästä ja mun pitäis kaventaa vyötäröä ja pudottaa pari- kolme kiloa...siis vähän laihtua.. oon 175cm ja painan 57kg, ja tavoitteena olisi saada tuo paino 54-55...en mitään radikaalia dieettiä voi alkaa pitämään enkä syömään vaan jotain tiettyjä ruokia, koska olen 13, ja äitini ei minulle ala erikseen omia ruokia ostelemaan.. syön ihan kunnon aamupalan:leivän ja jogurtin/ leivän ja hedelmän/ muroja tai jotain tuollaista..koulussa syön normaalisti ja olen yrittänyt jättää koulun jälkeisiä välipaloja pois mutta ei se aina ole onnistunut:harvoin =/. Meillä ruoka on yleensä 17.00 ja silloin syön kunnolla..iltapalaksi syön jogurtin tai en mitään...melkein joka ilta olen tehnyt n. 150 vatsaa-->n. kahen viikon ajan.. Käyn harrastuksissa 2 kertaa viikossa ja treenaan salil/aerobicissä/spinningissä 2 kertaa viikossa... Siis n. neljä kertaa viikossa treenaan...Eli oikeastaan ainut ongelma on tuo syömis puoli...Nyt päätin jättää herkut pois kisoihin saakka..=O...Juu mutta miten laihtuisin nopeasti mutta terveellisesti...Riittävätkö nuo 150 vatsaa ´ja karkkien pois jättämiset 3 viikon ajan? laihdunko? =) olen iloinen että löysin nämä sivut, näistä on ollut paljon hyötyä..=) juu mutta kiitos kaikille ketkä viitsivät auttaa:)

475

• Guest
(No subject)
« Reply #1 on: October 21, 2002, 08:57:00 am »
Mitkä ihmeen kisat 13-vuotiaalla voi olla? Ei kai sentään kauneuskilpailut, vaan jotkut tanssikisat tai telinevoimistelua? En suosittele mitään laihduttamiseen viittaavaakaan tuon ikäiselle.

1155

• Guest
(No subject)
« Reply #2 on: October 21, 2002, 09:47:00 am »
Eikös se Teini Aurinko kisa ole tämänikäisille tarkoitettu? En minäkään Sinulle suosittele laiduttamista. Pituuteesi nähden olet juuri sopusuhtainen! Kaikilla Sinun ikäisilläsi neitokaisilla on vyötärö vielä ns. lapsenkengissään eli ruumiinrakenteessa jo eroavaisuuksia aikuiseen ihmiseen nähden, joten älä huolehdi sitä. Vaan huolehdi, että lepäät kovasti, syöt hyvin/terveellisesti, pidät huolta ihosta, kynsistä, hiuksista yms.  Tsemppiä kisaan ja kerrohan ihmeessä mihin  kisaan olet menossa.

[ 21-10-2002, 12:31: Viestiä on muokannut: NAISVALVOJA ]

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #3 on: October 21, 2002, 10:52:00 am »
Heippa Tytteli!  [Embarrassed]  
Minustakin sinä olet ihan hyvän ja sopivan kokoinen ikäiseksesi, etkä todellakaan tarvitse mitään laihduttamista, vaan tuon liikunnan mukaan mitä harrastat niin vähän välillä löhöilyä ja reipasta kävelyä!   [thumb]  

Kyllä tuossa iässä kroppa on hyvä noin ja aikuistuminen alkaa vasta noin viiden vuoden päästä, jolloin sinua voidaan verrata näihin misseihin. Monet missit näyttävät kaikkein kauneimmilta vasta yli 22 vuotiaina eli ei ole sinulla kiirettä muuta kuin nauttia elämästäsi ja pitää itsestäsi muuten hyvää huolta.   [angel]  

Hauskaa kisaa sinulle ja olisi todella kiva tietää mitkä kisat sinulla on edessäsi ja jännätä puolestasi!?   [teddy]

tytteli

• Full Member
(No subject)
« Reply #4 on: October 22, 2002, 00:14:00 am »
Moi! =D Juups, kyllähän ne ihan kauneuskilpailut ovat....Top Model 2003..Joo, tiedän ettei laiduttaminen todellakaan kannata minun iässäni, mutta eihän karkkien pois jättäminen ja liikunta kuitenkaan ole pahitteeksi..? =)  [angel]

tytteli

• Full Member
(No subject)
« Reply #5 on: October 22, 2002, 00:21:00 am »
Tai no oikeastaanhan ne ovat malli- eikä kauneuskilpailut  [Razz]

1155

• Guest
(No subject)
« Reply #6 on: October 22, 2002, 00:32:00 am »
Aivan, eli karkit ja suolainen vain pois ja juo runsaasti nestettä. Vatsoja voit tehdä useinkin, mutta älä tee painoilla. Äläkä ihan jokapvä. Jos lihakset kipeänä ei kannata tehdä vaan jätä väliin päivä pari. Onko tämä SEF.n vaiko kenen järjestämä Top Model? Näitä kun on muistaakseni useita..

tytteli

• Full Member
(No subject)
« Reply #7 on: October 22, 2002, 00:45:00 am »
SEF:n järjestämähän se...  [Big Grin]

475

• Guest
(No subject)
« Reply #8 on: October 22, 2002, 00:47:00 am »
Ai niin, tämä on se nuorten tyttöjen kisa. Mielestäni alaikärajana voisi olla 15. Jotenkin tuntuu että kun vasta yläasteelle siirtyneenä aletaan kilpailla jo kauneudesta, se on hiukka aikaista. Onko Suomessa todella käyttöä 13-vuotiaille malleille? Ulkomaillahan niitä kyllä lienee.  [Eek!]

tytteli

• Full Member
(No subject)
« Reply #9 on: October 22, 2002, 00:49:00 am »
Oon muuten tehny nyt aamulla ja illal 150 vatsaa..   [thumb]  mä haluun tiukan vatsan=)

tytteli

• Full Member
(No subject)
« Reply #10 on: October 22, 2002, 00:53:00 am »
MUMMELI:se alaikäräja onkin viistoista...=/Enpä nyt tiedä onks se niin nuorten tyttöjen kisa...No kilpailijat sielä on n. 13-22 wee...että sellai..=) mut...Luulitsä et oon seiskalla  [Confused]  
mä olen kasilla...! En tiedä sit onko käyttöä mutta toivottavasti=) heh..

1155

• Guest
(No subject)
« Reply #11 on: October 21, 2002, 13:06:00 pm »
Kyllähän lapsi / nuorisomalleilla on käyttöä. Vähän väliähän heitä vilahtelee lehti / TV mainoksissa.  [Smile]  Tsemppiä tytteli sulle kisaan, ja muista SINÄ ole kaunis ja hyvä jokatapauksessa kävi miten kävi  [Smile]

tytteli

• Full Member
(No subject)
« Reply #12 on: October 21, 2002, 13:10:00 pm »
Kiitos  "naisvalvoja"!!!  [teddy]  Yritän parhaani ja toivon pärjääväni! Iso hymy ja halit!  [Big Grin]

1155

• Guest
(No subject)
« Reply #13 on: October 21, 2002, 13:58:00 pm »
Haleja!  [teddy]