Author Topic: Makeanhimo  (Read 718 times)

Liini

• Full Member
Makeanhimo
« on: October 11, 2002, 13:58:00 pm »
Kertokaapa hyviä vinkkejä makeanhimon taltuttamiseen!Kuukautiset lähestyy ja aina vain tekisi mieli napostella kaikkea hyvää,tuttu tunne naiset?  [Mad]    [Razz]

1155

• Guest
(No subject)
« Reply #1 on: October 11, 2002, 14:15:00 pm »
http://www.keho.net/?&m=keskustelu&part=read&cat=255&id=15230&start=0

Tuollakin keskustellaan samasta asiasta. Kromi mielestäni on sellainen joka hiukan sitä taltuttaa.

Liini

• Full Member
(No subject)
« Reply #2 on: October 11, 2002, 14:37:00 pm »
KIITOKSIA!  [Smile]   Yritän juoda light limsaa ja lähteä vaan lenkille ettei uudet suklaadomino keksit pyörisi mielessä  [Big Grin]  On muuten pikkasen hyviä! Suosittelen!

Aliisa

• Full Member
(No subject)
« Reply #3 on: December 17, 2002, 13:29:00 pm »
Joo todellakin toi makeanhimo on ihan kamalaa! Mulla on ihan nyt lähiaikoina alkanut maistumaan namit ihan liikaa...parhaillaankin syön Fazerin ihanaa vaaleata maitosuklaata. Mulla on alkanut pettää itsekuri pahemman kerran, enkä tiedä mitä sille tehdä. En todellaakaan ahmi mitään sika paljon kokoajan mutta, tulee kyllä liian usein pistettyä suuhun makeaa. Se on varmaa etten raskaana ole. Onneksi en ole ainakaan vielä lihonut, taitaa johtua ylinopeasta aineenvaihdunnastani. En syö namia paljon kerrallaan mutta, sehän on pahempaa kun syö useasti vähän namia kuin että söisi harvoin yhdellä kertaa vähän enemmän. Täytyypä koittaa noita kromipillereitä joista tuolla sivuilla mainittiin. Muistan että tätini söi niitä joskus joten, kysyn häneltä niiden tehokkuutta. Valiteetavasti tässä aiassa ei kyllä taida mikään muu auttaa kuin kova itsekuri. Ei tätä naposteluani ole vielä kauan jatkunut, joten pitää ottaa heti "härkää sarvista kiinni" ennenkuin asiasta tulee ongelma.
Olisiko jollain ehdottaa jotain kevyitä naposteltavia?? Olisin kiitollinen jos joku viitsisi niitä tänne laitaa  [angel]    [Big Grin]  !!

Aliisa

• Full Member
(No subject)
« Reply #4 on: December 17, 2002, 13:38:00 pm »
Täällähän onkin jo otsikko nimellä terveelliset naposteltavat johon olen mm. minä vastannut joskus ajat sitten  [Razz]  . En muistanut sitä. No menenkin tässä nyt lukasemaan sen uudestaan....