Author Topic: itseruskettavat  (Read 1131 times)

Liini

• Full Member
itseruskettavat
« on: October 05, 2002, 13:06:00 pm »
Niin monta kertaa kun täällä onkaan puhuttu itseruskettavista... minä vielä kysyisin mikä on hyvä ja edullinen sellainen?Kokeilin Lorealin ja lopputulos ei ollut kovin kaunis   [Eek!]

Anna Hill

• Full Member
(No subject)
« Reply #1 on: October 05, 2002, 19:31:00 pm »
ST TROPEZ on EHDOTTOMASTI paras, pysyvin ja luonnollisimman näköinen eikä tee ihoa kelta/oranssisävyiseksi...  [Cool]  

...tosin ainoa negatiivinen puoli on sen hinta eli n. 39-60 EUR/pullo (pieni!) riippuen siitä valitseeko voiteen, vaahdon tai sprayn.

Toiseksi paras on Lancômen Flash Bronzer -spray joka on hinnaltaan keskitasoa. Helppo levittää, kuivuu nopeasti ja antaa kauniin kullanruskean värin lyhyessä ajassa.

Muita hyviä vaihtoehtoja ovat Clarinsin ja Christian Diorin vastaavat.

Mun mielestä kannattaa satsata hyvälaatuiseen tuotteeseen eikä halpaan, huonon väriseen, joka lähtee sitäpaitsi ihosta 1-2 pesussa.

Käy ihmeessä kosmetiikkaliikkeissä kokeilemassa näitä tuotteita ihollesi (esim. käsivarteen) niin näet jo muutaman tunnin aikana minkä värinen ihostasi tulee ja tässä vaiheessa huomaat myös mikäli tuotteet aiheuttavat allergiaa (kutinaa, punoitusta yms).

Onnea etsintään!   [thumb]

Liini

• Full Member
(No subject)
« Reply #2 on: October 06, 2002, 10:12:00 am »
Kiitoksia...kai sitä sitten tohtii taas kokeilla,tällä kertaa kunnon tuotteilla!  [Big Grin]

SofiaK

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #3 on: October 06, 2002, 16:54:00 pm »
Itse kokeilin juuri Piz Buinin itseruskettavaa (Max Self Tan Lotion)ja tuli oikein tasainen ja hyvä rusketus. Paljoa kokemusta mulla ei noista itseruskettavista tosin olekaan. Edellisen kerran kokeilin Nivean itseruskettavaa mutta se aiheutti ihottumaa   [Frown]

[ 06-10-2002, 16:55: Viestiä on muokannut: SofiaK ]

Sanna2

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #4 on: October 07, 2002, 15:23:00 pm »
Heps!
Minä taas saan ihottumaa Biz Buinin itseruskettavasta. Iho kuivuu täysin ja polvien ja käsien taipeet tulee punaisiksi  [Confused]  .Kuitenkin käytän usein sitä,kun muita ei oikein ole edes saatavilla täälä Vaasassa. Olen kuitenkin usein kuullut kehuttavan Biz Buinia ja onhan se totta että sillä tulee nopea ja ihan hyvä luonnollisen näköinen rusketus.Mutta jos tiedät että sinulla on herkkä iho, ei kannata laittaa sitä, eikä vissiin sitten Niveankaan itseruskettavaa. Kyllä se taitaa niin olla että mitä paremman hinnan maksaa, sen paremman tuloksen saa  [Roll Eyes]

1155

• Guest
(No subject)
« Reply #5 on: October 07, 2002, 15:27:00 pm »
Sanna, onko sinulla atooppinen iho? Jos kyllä sitten nuo lähdes kaikki aiheuttavat tuota oireilua kuten sinulla.

Kaikista PARAS olisi se vanha kastanjavedeksi sanottu, mutta sen valmistus on valitettavasti lopetettu. Ruotsista sai jokin aikaa sitten vielä yhtä kastanjavettä, mutta se oli aivan kamalaa kun se lähti pikkuisenkaan hipaisemalla pois iholta.

Sanna2

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #6 on: October 07, 2002, 15:50:00 pm »
mulla on aina ollut kuiva iho. sen ainoita hyviä puolia on ollut se ettei mulla oo oikein koskaan ollut finnejä eikä muita sellaisia.Mutta auta armias jos unohdan rasvata ihon  [Eek!]  !Kutittaa ja tuntuu että iho rupeaa halkeilemaan.
Niveasta mä en saanut ihottumaa silloin kun aikoinani käytin sitä, silloin taisin laittaa sitä vähemmän,vai mikäköhän siinä oli.Kun laittaa rusketusvoiteita niin kuinka ihoa tulisi rasvata silloin? Mä laitan usein ennen kisoja muutaman kerran rusketusainetta,mutta en uskalla rasvata ihoa kunnolla kun muuten voi lopputulos olla epätasainen.
Kiitos avustasi, harmi ettei tälläisille kuivahipiöille ole omaa tuotesarjaa  [Big Grin]

Anna Hill

• Full Member
(No subject)
« Reply #7 on: October 07, 2002, 16:38:00 pm »
HUOM! Vartalonkuorinta on paikallaan ennen itseruskettavaa käsittelyä! Muistakaa myös levittää kosteusvoidetta ihon kuiviin kohtiin (mm. kyynärpäät, polvet) ENNEN itseruskettavaa.

Hyvä vinkki itserusketusvärin tasoittamiseen SUIHKUSSA: Ota tennissukka, käännä se nurinpäin ja... Ta-daa!  [thumb]  Tällä ei-liian-kovalla 'hieromakintaalla' saat poistettua iholtasi mahdolliset epätasaisuudet ja ylimääräiset värit jotka muuten saattavat tuhria vaatteesi!

St Tropezista vielä: Se on siitä erinomainen ja ainutlaatuinen tuote et se sisältää hieman vihertävää sävyä joka poistaa keltaisuutta ja näet heti mihin kohtiin olet levittänyt sen joten vältyt kirjavalta lopputulokselta. Voiteen annetaan vaikuttaa max. 4 tuntia joten rusketuksen asteeseen voit vaikuttaa itse.