Author Topic: Miten saan vatsastani kiinteämmän!?  (Read 1004 times)

Tanja

• New Face
  • *
Miten saan vatsastani kiinteämmän!?
« on: October 05, 2002, 10:18:00 am »
Apua minua viisaammat! Miten saan vatsastani sellaisen tiukan kuin kaikilla muilla näyttää olevan   [Confused]   Muu vartaloni on muuten ihan kondiksessa mutta tuntuu että kaikki kilot mitä mulla on, on juuri vatsan seudulla. Urheilen säännöllisesti enkä mielestäni syö edes mitään lihottavia ruokia.

Liini

• Full Member
(No subject)
« Reply #1 on: October 05, 2002, 11:22:00 am »
Kaikilla meillä on omat ongelmakohdat!Nyt sinun on vaan seuraavilla salikerroilla annettava lisää aikaa vatsalihaksille.Ja illalla tv:tä katsellessa voit käyttää senkin ajan hyväksi.Ota jumppamatto esille ja tee monipuoliset liikkeet.Vähän ajan kuluttua kun vatsikset ovat  kehittyneet harjoitus tuntuu jo mukavalta!  [Big Grin]

Annemari

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #2 on: March 09, 2003, 15:37:00 pm »
Aerobista liikuntaa, lenkkeilyä ja muuta sekä ruokavalion puhdistus voisi auttaa   [Cool]

Sinelmä

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #3 on: May 16, 2003, 10:03:00 am »
jo kokoaikainen vartalon hallinta vaikuttaa vatsa lihaksiin. Pitää muistaa  aina kävellessä ja muuten kin liikkuessa vetää vatsa sisään, napa kohti selkärankaa. Ja jos tahdot vatsaa kiinteämmäksi vatsalihas treenillä, älä treenaa pelkästään suoraa vatsalihasta vaan muista myös vinot ja poikittaiset vatsalihakset ja selän treenaaminen myös tärkeää. Suoran vatsalihaksen vaikutusta liikkeessä saa vähennettyä jos vetää vatsan sisään liikkeen aikana.Silloin liike menee enemmän poikittaisille ja vinoille vatsalihaksille. liiallisesta suoranvatsalihaksen treenauksesta mahd.seuraa ruma pömppä maha.

iloa treenaukseen.  [Smile]

Sinelmä

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #4 on: May 17, 2003, 00:04:00 am »
tässä on eräs osoite jossa voit katsoa oman energian tarpeen ja kulutuksen.
täällä voi myös  seurata mitä on päivän aikana syönnyt ja paljonko kaloreita on kertynyt.

http://ffp.uku.fi/kuntoneuvola/
 ja sieltä energy net

ihan kätevä ohjelma.

[ 16-05-2003, 12:06: Viestiä on muokannut: Sini S. ]

Gizi

• Full Member
(No subject)
« Reply #5 on: May 20, 2003, 13:55:00 pm »
Juu, Sinin linkki oli todella hyvä. Ja tottahan on, että pelkkä vatsojen tekeminen ei tuo niitä lihaksia esille, pitää saada poltettua se rasva pois siitä päältä. Minä itse en kyllä ole ikinä seurannut syömiäni kalorimääriä tai kulutettavia määriä jne katson peiliin ja yritän kovasti käyttää järkeä. Treenaan tanssia noin viitenä päivänä viikossa ja kerralla 3-4 tuntia joskus käyn myös salilla jos jaksan tai kerkeän. Meidän treeneissä tehdään aika rankat alkulämmittelyt joihin kuuluu juoksua, hyppyjä ja sitten eri lihasryhmät ja monipuolinen liikuntahan parhaiten antaa tuloksia tasapuolisesti kaikkialle. Miesten punnerruksia teen kaikista mieluiten, koska niitä tehdessä täytyy jännittää koko kroppaa, etenkin vatsaa. Kannattaa kokeilla. Jos ei jaksa tehdä miesten punnerruksia niin aloittaa vaikka yhdellä ja joka päivä yrittää tehdä yhden enemmän kuin ed. päivänä niin joku päivä niitä saakin vaikka kuinka monta. Varmasti myös vatsalihakset paranevat.

647

• Guest
(No subject)
« Reply #6 on: June 20, 2003, 13:53:00 pm »
Mina kayn jokapaiva n. puolen tunnin - tunnin juoksu lenkilla. Ja joka paiva 500 vatsalihasliiketta kuin Britney jonkin artikkelin mukaan. Ja kylla pysyy masu timmina. Viela lisax terveellinen kasvisruokavalio, niin voila! Mutta mulla noit ylimaaraiset ei kylla ole vatsaan koskaan kertynytkaan vaan reisille ja pyllylle, noh... Tsemppia kuitenkin!