Mul on itellä normaali-/sekaiho vuodenajasta riippuen ja käytän aina Studiofixiä (meikkipuuteria) ja olen siihen TOSI tyytyväinen. Jos mun tarttee peitellä ihon pikkuvirheitä niin mä käytän alle Studio Finish Concealeria, joka on tosi ohut mutta peittävä, peittää jopa tatuoinnit. Jos tän Finish Concealerin koostumus tuntuu liian kuivalta niin sekaan voi laittaa hieman kosteusvoidetta ennen levitystä. MACilla on laaja värivalikoima eli jokainen löytää takuuvarmasti oman ihonsa väriset tuotteet. Mulla on esim. ollut se ongelma aikaisemmin et mun iho on hieman kullankellertävänsävyinen ja useimmat peitetuotteet sisältävät liikaa pinkkiä väriä. Nyt olen löytänyt sellaisen joka korostaa mun ihonväriä. Kaikki kunnia MACille!
Studiofix peittää silleen sopivasti ja pysyy hyvin ja esim. Britney Spears käyttää tätä koska se näyttää luonnolliselta ja pysyy hyvin naamassa lavalla tanssiessa ja hikoillessa.
Studio Techiä en oo koskaan kokeillu. Sorry...
MACin huultenrajauskynä 'Spice' on jo klassikko ja sopii kaikensävyisille huulille. Huulikiillot ja varsinkin erisävyiset MAC Lipglassit on sexyjä
![[Wink]](wink.gif)
ja pysyvät huulilla pitkään.
MAC-sarjasta löytyvät myös yli-ihana kosteusvoide (Studio Moisture Fix), silmänympärysvoide (Fast Response Eye Cream) ja kertakäyttö-meikinpoistoliinat (Wipes). En voi enää elää ilman noita!
Ja eiku shoppaileen!
![[thumb]](graemlins/thumb.gif)