Author Topic: M A C  (Read 2701 times)

M-M

• New Face
  • *
M A C
« on: August 30, 2002, 10:32:00 am »
Osaako joku (esim. BlondeVenus) suositella tiettyjä hyviä MAC:n tuotteita? Kuulisin mielelläni kaikista kokemuksista, mutta erityisesti kiinnostaa kokemukset Studio Tech:stä ja Studiofix:stä. Anyone?

Anna Hill

• Full Member
(No subject)
« Reply #1 on: September 05, 2002, 00:22:00 am »
Mul on itellä normaali-/sekaiho vuodenajasta riippuen ja käytän aina Studiofixiä (meikkipuuteria) ja olen siihen TOSI tyytyväinen. Jos mun tarttee peitellä ihon pikkuvirheitä niin mä käytän alle Studio Finish Concealeria, joka on tosi ohut mutta peittävä, peittää jopa tatuoinnit. Jos tän Finish Concealerin koostumus tuntuu liian kuivalta niin sekaan voi laittaa hieman kosteusvoidetta ennen levitystä. MACilla on laaja värivalikoima eli jokainen löytää takuuvarmasti oman ihonsa väriset tuotteet. Mulla on esim. ollut se ongelma aikaisemmin et mun iho on hieman kullankellertävänsävyinen ja useimmat peitetuotteet sisältävät liikaa pinkkiä väriä. Nyt olen löytänyt sellaisen joka korostaa mun ihonväriä. Kaikki kunnia MACille!  [Big Grin]  

Studiofix peittää silleen sopivasti ja pysyy hyvin ja esim. Britney Spears käyttää tätä koska se näyttää luonnolliselta ja pysyy hyvin naamassa lavalla tanssiessa ja hikoillessa.

Studio Techiä en oo koskaan kokeillu. Sorry...   [idea]  

MACin huultenrajauskynä 'Spice' on jo klassikko ja sopii kaikensävyisille huulille. Huulikiillot ja varsinkin erisävyiset MAC Lipglassit on sexyjä  [Wink]  ja pysyvät huulilla pitkään.

MAC-sarjasta löytyvät myös yli-ihana kosteusvoide (Studio Moisture Fix), silmänympärysvoide (Fast Response Eye Cream) ja kertakäyttö-meikinpoistoliinat (Wipes). En voi enää elää ilman noita!   [Wink]  

Ja eiku shoppaileen!   [thumb]

MissFlightattendant

• Full Member
(No subject)
« Reply #2 on: September 04, 2002, 13:26:00 pm »
Mistäs näitä MAC:n tuotteita voi ostaa???   [Smile]

[ 04-09-2002, 13:27: Viestiä on muokannut: MissFlightattendant ]

Nasu

• Full Member
(No subject)
« Reply #3 on: September 04, 2002, 14:35:00 pm »
Tukholmasta saat ainakin mac:n tuotteita..

Anna Hill

• Full Member
(No subject)
« Reply #4 on: September 10, 2002, 00:16:00 am »
Tukholmassa Åhlens ja NK -tavaratalojen kosmetiikkaosastot myyvät MACcia. Seuraavat löytyvätkin sitten Kööpenhaminasta, Lontoosta...

399

• Guest
(No subject)
« Reply #5 on: January 11, 2003, 19:03:00 pm »
Harmittaa kovasti kun täältä Suomesta ei vielä tätä MAC:ia löydä..   [cry]  

paljon olen kuullut kehuja ja monet ammattimeikkaajat/maskeeraajat suosivat myös kyseistä merkkiä (esim yksi alansa parhaista = Miisa). Auttaisikohan jos laittaisi Stockmannille asiakaspalautetta...    [Razz]    [thumb]

SofiaK

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #6 on: January 12, 2003, 18:25:00 pm »
Jos omistaa visan niin suomeenkin saa tilattua noita Macin meikkejä esim seuraavasta nettikaupasta
http://www.strawberrynet.com/index_en.html
Noihin hintoihin ei tule enää mitään postikuluja ja olen kuullut paljon kehuja tuosta kaupasta. Ainoa ongelma on sitten tullimaksut eli jos tilaa korkeintaan 38 eurolla niin mitään lisäkuluja ei tule mutta sen yli menevistä ostoista meneekin sitten tullia...

Anna Hill

• Full Member
(No subject)
« Reply #7 on: January 13, 2003, 08:39:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt bulgari:
Harmittaa kovasti kun täältä Suomesta ei vielä tätä MAC:ia löydä..  [cry]

MACista sanottiin et Suomi on sen verran pieni paikka ettei heidän kannata edes avata!  [cry]

Mä oon (kiukukseni) huomannu et Suomessa YLIarvostetaan Joe Blascoo! Oon itsekin käyttänyt joskus enkä pidä niistä tuotteista tippaakaan, niillä kun ei saa luonnollisen peittävää lopputulosta. Pohjustuksesta tulee kakkumaisen ja epätasaisen näköinen eikä se pysy hyvin edes meikin alle laitettavilla kiinnittävillä voiteilla/geeleillä! Tykkään ite silleen sopivan peittävästä meikistä joka tekee ihosta hohtavan ja terveen näköisen (esimerkkinä J.Lo) ja siksi mm. MAC, Nars, Stila, Philosophy, Laura Mercier, Bobbi Brown jne. ovat aivan omaa luokkaansa!  [thumb]

Netistä voi tietty tilata näitäkin tuotteita mut hankalaa on jos ei vielä tiedä omia värikoodeja... ja onhan se tietty hauskempaa päästä kokeilemaan värejä livenä.

Linnea

• New Face
  • *
Re: M A C
« Reply #8 on: January 10, 2006, 11:52:25 am »
itselläni MAC:in huulikiiltoja, minä tykkään.  [love]

Miss Dior

• Guest
« Reply #9 on: January 12, 2006, 11:16:11 am »
Tukholma taitaa olla lähin paikka jossa meikkejä pääsee kokeilemaan.

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #10 on: January 20, 2006, 02:59:07 am »
Catherine Deneuve ads from MAC

Anna Hill

• V.I.P. MEMBER
« Reply #11 on: January 24, 2006, 00:51:56 am »
RuPaul on kaikkien aikojen paras MAC-malli!  :-*

Dressing well is the best revenge!

Vogue

• Guest
« Reply #12 on: January 24, 2006, 00:58:08 am »
Ei ole tarkoitus olla ilkeä kun kysyn onko tuossa transu?

Anna Hill

• V.I.P. MEMBER
« Reply #13 on: January 24, 2006, 22:15:15 pm »
Ei ole tarkoitus olla ilkeä kun kysyn onko tuossa transu?

RuPaul on maailman tunnetuimpia drag-artisteja, siis on siviilissä mies mutta esiintyy naisena.
Dressing well is the best revenge!

Linnea

• New Face
  • *
« Reply #14 on: January 30, 2006, 23:51:58 pm »
Ihanaa, ylihuomenna Tukholmaan MAC:in meikkejä ostamaan..  [love]  :nanner: