Heips!
Mulla on ensimmäiset kauneuskisani edessä vajaan kolmen viikon kuluttua. Tarvitsisin hiukan

.. Onko kellään vinkkejä miten saisin vatsaa ja pakroita näkyvästi kiinteytettyä täsää lyhyessä ajassa?
Entäpä ruokavalio? Syön ihan normaalia terveellistä ruokaa. Kannattaisiko pitää esim. "Laihdutuskeitto-viikko" ennen kisoja? Sillä saisi ainakin mahan litteäksi..eikö? Juon aika paljon light-limuja? Lihottavatko ne? Mulla ei ole ylipainoa, mutta haluaisin kisoissa näyttää mahdollisimman kiinteältä ja hyvinvoivalta.
Entä rusketus? Olen luonnostani melko ruskea kesät talvet ja aurinko tarttuu nopeasti. Ongelmana on, ettäolen onnistunut hankkimaan TODELLA näkyvät bikinirajat. Miten saisin ne nopeasti saman värisiksi kuin muu kroppa? Kumpi olisi tehokkaampi, solarium vai itseruskettavat?
Muuten en ole ajatellut valmistautua kisoihin mitenkään erikoisesti. Yritän nukkua ja ulkoilla paljon ja syödä terveellisesti. Hiukset kannattaa varmasti myös leikkauttaa ja värjäyttää ennen kisoja. Samoin kynnet hoitaa. Iloinen ja avoin mieli on tietenkin kaiken A ja Ö.
Kiitoksia avusta etukäteen!
![[Smile]](smile.gif)