Author Topic: Sari Mustoselle  (Read 679 times)

Miss Nas

• New Face
  • *
Sari Mustoselle
« on: April 17, 2002, 15:48:00 pm »
Sinä Sari kun olet näitä Kuopion kaunottaria, niin mahtaisitko tietää kuopiolaisista personal trainereista enemmänkin. Ja että missä hintaluokissa pyörivät? Kiitos ja kumarrus sulle:)

Sari Mustonen

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #1 on: April 17, 2002, 19:23:00 pm »
He Miss Nas,

Sorry nyt vasta huomasin viestisi täällä. Kuopiossa on hyvin harvassa ns. personal trainereita. Nekin mitä olen kuullut ovat vähän sitä sun tätä eli ammattitaito ei välttämättä ole se paras. Mielestäni ei ihan riitä se, että on käynyt jonkun FAF:n 2 viikon kurssin ja sitten on Pro trainer. Siihen pitää olla kokemusta useimmilta vuosilta. Olen kuullut täällä olevan sellaisiä trainereitä, jotka "rahastavat" asiakasta esim. sillä tavalla että kopioivat valmiita ohjelmia ja ne sitten maksaa vanhassa rahassa noin 1500 - 2000 mk. Ohjelmat pitäisi kuitenkin tehdä jokaiselle räätälityönä.

Kuntosaleilta voisit kysellä esim. Kuopion kuntostudio taikka Gym 99.

Sari

[ 28-05-2002, 20:33: Viestiä on muokannut: Sari Mustonen ]

Miss Nas

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #2 on: April 17, 2002, 20:12:00 pm »
Kiitoksia vastauksestasi. Näin vähän epäilinkin että monet "personal trainerit" ovat näitä "kirjekurssilaisia", itsensä saa pulittaa kipeäksi ja samat treeniohjelmat saisi kaivettua jostain webbisaitiltakin. Taidanpa siis suunnata kuluneet töppöseni gym 99:lle..saa ainakin ohjausta, treeniohjelman, ilmaisia solariumeja sun muuta mukavaa. Ja halvemmalla pääsen:)

Sari Mustonen

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #3 on: April 17, 2002, 20:21:00 pm »
Gym 99:llähän on se jäsensysteemi eli siihen kuuluu ne solariumit ilmaiseksi yms. etuja. Itse en ole treenannut siellä uudessa paikassa ennen satamassa kyllä jonkun verran. Varmasti sieltä apua löytyy  [Smile]