Author Topic: Henna? +fitness  (Read 833 times)

Terhi

• Full Member
Henna? +fitness
« on: April 13, 2002, 01:13:00 am »
Vieläkös treenaat fitnesskisat mielessä?
Mihin kisoihin ajattelit seuraavaksi osallistua?

Onkos täällä linjoilla muita fitneksestä innostuneita?
Itse kisasin useita vuosia sitten perinteisessä fitneksessä ja vielä innostaisi joku päivä lavalle nousta ja siksipä olisi mukavaa vaihdella kuulumisia ja vinkkejä treeneistä, dietistä ym....

Terhi

• Full Member
(No subject)
« Reply #1 on: April 16, 2002, 16:15:00 pm »
Henna, et vielä vastannut tähän?

Personal Trainer

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #2 on: April 16, 2002, 19:13:00 pm »
Mä olen fitness-mielessä treenannut jo 5 vuotta. Tuloksia on tullu ja tyytyväinen olen kehitykseeni ollut. Mua vaan vaivaa kauhea lava-kammo! Unelmani olisi todellakin olla lavalla jonain päivänä, mutta mutta...Lisäksi vapaaohjelmaan en koe omaavani tarpeeksi taitoja. Oishan tietysti se figure-sarja...   [Roll Eyes]  
Onko sulla meneillään joku dieetti nyt? mulla on.. yritän saada vähän lihaserottuvuutta rannoille! Ihan hyvin on menny, paitsi et huvittais tälläkin hetkellä vaan hakee kaupasta läjä kaikkee hyvää... Mut tiedän et jos kerran retkahdan, se ei jää siihen!!

Terhi

• Full Member
(No subject)
« Reply #3 on: April 16, 2002, 19:24:00 pm »
Hei!

Ei ole sen kummempaa diettiä meneillään...kesää kohden toki yritän hieman pudottaa vielä painoa mutta ei mitään "kisadiettiä".
Diettaatko itse nyt?

Kyllä sun ehdottomasti kannattaa lähteä kokeilemaan, jos yhtään siltä tuntuu!
Itse en enään tiedä, koska asun täällä kaukana ja täällä ei figure-sarjaa ole (juuri asiaa selvittelin...), joten voi olla, että mun kisat on kisailtu ja se jäi yhteen kisaan.
Mutta aika näyttää.

87

• Guest
(No subject)
« Reply #4 on: April 17, 2002, 10:28:00 am »
Mulla ei ole tarkoituksena kisata ainakaan tänä vuonna. Miss Sport olisi kiinnostanut mutta Mustosen Sari ei taida ehtiä sitä tänä vuonna järjestämään (?). Ensi keväällä voisi harkita figurea riippuen siitä miten onnistun lihaksia kasvattamaan. Tällä hetkellä mulla suurimman effortin vaatii sambakarnevaaleille valmistautuminen (tanssitreenit ja puvun valmistaminen) ja kieltämättä punttitreeni on jäänyt hieman vähemmälle huomiolle.

Olen kropaltani sen verran ektomorfi että pitäisi tehdä aivan älyttömästi duunia sekä syödä paljon ja jatkuvasti (oikeanlaatuista ruokaa) jotta saisin lihasmassaa lisättyä. Kesällä alkaa vielä lopputyön teko duunin ohessa, joten en pysty treenaamaan riittävän täysipainoisesti kisoja silmälläpitäen.

Mutta toisaalta eihän urheilua kokonaan sovi unohtaa, nyt olen ottanut ohjelmistoon myös hölkkä- ja pyörälenkit kun löysin lenkkikaverinkin.

Anne.L

• Full Member
(No subject)
« Reply #5 on: April 17, 2002, 11:20:00 am »
Oletkos Henna tulossa tanssahtelemaan Kauhajoelle sambaa??Olitko viime vuonna??

87

• Guest
(No subject)
« Reply #6 on: April 18, 2002, 00:08:00 am »
En ollut viime vuonna (kun asuin Hollannissa), enkä ole vielä päättänyt tästäkään vuodesta. Katsotaan..

Anne.L

• Full Member
(No subject)
« Reply #7 on: April 18, 2002, 00:32:00 am »
Tule ihmeessä, nähtäis siellä sitten, olen tulossa Miss Samba skabaan tuomaristoon ja luulen, että jossain välissä varmasti ehdin juoruumaan ja katsastamaan sun tanssin  [Big Grin]