Author Topic: Parhaimmat kosmetiikan tuotesarjat??  (Read 836 times)

MissFlightattendant

• Full Member
Parhaimmat kosmetiikan tuotesarjat??
« on: April 13, 2002, 00:34:00 am »
Onko kukaan käyttänyt Makeup Forever merkkisiä meikkivoiteita, tai muita ko. tuotesarjan tuotteita? Kun olen tässä miettinyt lähes koko meikkipussini uudistamista!:)Tai ainakin meikkivoiteen ja puuterin uudistamista!
 Tähän asti olen käyttänyt Clarinssin meikkipuuteria, mutta se jotenkin muuttuu iholla niin sottaisen vaalean sävyiseksi!..eikä se näytä näin luonnonvalossa kivalta! Ja nyt kun kesä tulee, niin saa siinä meikissä olla jo kaunista sävyäkin:)

Jos teillä on hyviä kokemuksia jostain tuotteista, niin kertokaa ihmeessä!   [Smile]    Ajattelin kyllä jo tänään käydä ainakin katsomassa vaihtoehtoja..

[ 12-04-2002, 14:02: Viestiä on muokannut: MissFlightattendant ]

87

• Guest
(No subject)
« Reply #1 on: April 12, 2002, 13:21:00 pm »
Make Up Forever on hyvä ja moni ammattilainen käyttää sitä. Minä pidän myös Make Up Storen tuotteista (myydään mm. Sokoksella ja Iso-Roballa omassa liikkeessä), ainakin värit on monipuoliset. Meikkivoiteista ja puuterista ei ole kummastakaan sarjasta kokemusta, ammattilaiskäyttöön Joe Blasco on hyvä ja kestävä, kevyempään meikkiin löytyy hyvällä hinta-laatusuhteella voiteita esim. Lumenelta (esim. Double Stay) ja Max Factorilta joihin olen ollut erittäin tyytyväinen.

Kallein ei ole aina paras, myös minä olen joskus ostanut Clarinsin voidetta ja pettynyt. Ainiin, Diorin meikkivoide on myös hyvä ja riittävän peittävä.

M

• ELITE MEMBER
  • Mr GLAMSTAR
(No subject)
« Reply #2 on: April 12, 2002, 13:44:00 pm »
APUA!

En osaa meikata! Ja Julkkutoimittaja valitsi minut juuri Miss MiestenMies 2003 Itä-Helsinki -kilpailun voittajaksi. Olen ostanut joskus Riitta Vaaran (?) suomenkielisen oppaan mutta hukkasin sen. Sitten minulla on Helena Lindgrenin video, josta ei kyllä paljoa irronnut. Tiedän, että kouluttajilla on ammattivideoita, mutta miten niitä saa? Entä onko suomenkielellä kirjallisuutta, lähinnä kuvausmeikit kyseessä. Täytyyhän sitä osata meikkauksen niksit kuvaajankin. Joskus on tullut karmeeta jälkeä kun meikki on tehty toimisto/yleistyyppisessä loisteputkivalossa, jossa ei ole kaikkia aallonpituuksia. Silmä näkee OK, mutta filmi toistaa sitten salamavaloilla (erilaiset valon aallonpituudet) aivan toisenlaisen tuloksen, etenkin punainen korostuu liikaa, loisteputki vihertää). Mistä apu miehille meikkipulmaan? Kurssille olen liian vanha. Kyllähän tuttuja meikkaajia on, jotka voisi kouluttaa. Mutta antakaapa mulle vinkkejä.

Terhi

• Full Member
(No subject)
« Reply #3 on: April 13, 2002, 01:57:00 am »
Minäkin suosittelen Max Factoria!
Meikkivoiteissa loistava on Max Factorin Lasting Performance.
Myös 2000 calorie mascara on loistava...sillä saa aikaan melkoiset säihkyripset  [Smile]

Muuten suosin Helena Rubinsteinia, Niveaa ja Lancomea. Lancomehan on täällä rapakon takana oikein edullista, samoin Revlon.

Ainut hyvin ärsyttävä juttu täällä on se, että meikeille ei ole esim. marketeissa testereitä! On vaan summamutikassa ostettava ja sitten kotona kokeiltava osuiko esim. rajauskynä yhtään huulipunan väriin. Todella outoa?!

MissFlightattendant

• Full Member
(No subject)
« Reply #4 on: April 17, 2002, 14:40:00 pm »
Kiitos vinkeistä!  [Smile]   Max Factoria tuli ostettua:)
 Oletteko kokeileet sitä Seamless stickia??..Sen nimittäi ostin..mietin tässä vaan, et otinkohan oikean sävyn valitessani 001 light:n...Kun mietin sen ja 002:n välillä...
 Pitäisi ehkä hakea näyte siitä Lasting Performancesta...oikeaa sävyä on vain vaikea valita, ettei tule liian punertava tai liian kellertävä.

Olisi muuten tosi kiva saada tietää mitä meikkejä esim. Heidi Willman ja Suvi Miinala ja nämä muut missit ja mallit käyttävät..??!

[ 17-04-2002, 14:40: Viestiä on muokannut: MissFlightattendant ]

87

• Guest
(No subject)
« Reply #5 on: April 17, 2002, 17:00:00 pm »
Itse en ole kovin tykästynyt stickeihin, tuntuvat hupenevan aika nopeasti. Muutenkin vähän vaikea tietää onko 001 vai 002 sulle parempi väri näin niinkuin tekstinä kun ei näe miten väri ihoosi sopii. Sitä varten kaupoissa on myyjät.  [Wink]

MerviS

• Junior Member
  • **
(No subject)
« Reply #6 on: April 17, 2002, 23:44:00 pm »
Hotshoton oikeassa! Ei pelkästään kuvaajan mutta myös mallin ja kuvattavan on osattava meikin ja maskeerauksien perus ideat, että osaisivat valita oikeat mekkituotteet oikeaan tarpeeseen. Valon heijastuminen on hyvin tärkeä asia kuvissa ja se on eri esiintymislavoilla ja luonnossa. Meikkin täytyy olla hyvin rakennettu ja oikeilla tuotteeilla. Mä itse olen tutustunut  Oriflameen  ja sen tuotteisiin kerholaisenaja tulevana  piirin edustajana. Pidän niitä laadukkaina ja hyvinä tuotteina. Sitä kautta olen myös saanut hyödyllistä tietoa tuotteista ja koostumuksista sekä meikkiopastusta.Hinta-laatusuhde niissä on hyvä.

Stelliina

• Guest
(No subject)
« Reply #7 on: April 18, 2002, 13:14:00 pm »
Mukavaa lukea muidenkin kokemuksia kosmetiikkasarjoista. Olen käyttänyt Make Up Storen tuotteita ja ollut todella tyytyväinen. Irtopuuterit, luomivärit ja purkeissa myytävät huulikiillot ovat erittäin kestäviä ja laadukkaita. Minäkin suosittelen meikkivoiteeksi Joe Blascoa ja hieman halvempia Max Factorin tuotteita. Joe Blascolla saa luonnollisemman pinnan, kun sen levittää hieman kostealla sienellä. Mielestäni Max Factorin meikkivalikoimassa on paljon ns. punakoita ja vähän liiankin vaaleita sävyjä. Ammattilaiskäyttöön tarkoitetuista sarjoista löytyy laajempi väriskaala. Niistä jokainen löytää helpommin omaan ihonväriinsä sopivan sävyn.