Author Topic: Punaiset hiukset?  (Read 2262 times)

Terhi

• Full Member
Punaiset hiukset?
« on: January 11, 2002, 21:18:00 pm »
Haluaisin värjätä hiukseni jälleen tulipunaisiksi mutta ongelmanani on se, että väri ei kestä hiuksissani kuin muutaman viikon. Tämän jälkeen punainen alkaa haalistumaan.
Mikä siis neuvoksi?
Minulla oli viime kesänä punaiset hiukset ja rakastin niitä! Mutta tosiaan, kun niitä joutui värjäämään ihan koko ajan niin kasvatin oman värini eli keskivaalean takaisin.

Joten pliis, neuvokaa kuinka vaaleassa pohjassa saa punaisen värin pysymään!!!??

kirck

• Guest
Re: Punaiset hiukset?
« Reply #1 on: April 24, 2005, 18:47:25 pm »
Käyttämällä punaista hoitoainetta tai suoraväriä kerran viikossa.
Hyvä hoitoaine joka värjää on BioSilk tone & shine ... Maksaa 28 e ja on 300ml pumppupullossa... Riittää pitkään.

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #2 on: April 24, 2005, 18:56:57 pm »
Samaa aihetta sivuten... Miten ihmeessä punaisesta väristä pääsee eroon? Värjäsin joskus 4 vuotta sitten hiukseni punamustiksi ja vieläkin näyttää että punaista pigmenttiä löytyy hiuksista. Eikö tuhkan sävyillä saa punaisuuden peittymään?? Vai millä ihmeellä!? >:( :(
kirck saa sitten auttaa mua... ;)

kirck

• Guest
« Reply #3 on: April 24, 2005, 19:02:25 pm »
vihreä on punaisen vastaväri , eli sillä... MUTTA ET NYT SITTEN LAITA SITÄ HIUKSIISI!   Autan sua sitten muutaman viikon päästä :-*

mr.sixty

• Guest
« Reply #4 on: April 25, 2005, 09:04:06 am »
Kaupassa oli myynnissä mysö punaista väriä sisältävää shamppoota(eka pesdee normaalilla shamppäälla, sitten tolla ja sitten hoitoaine). en muista merkkiä kun siitä lähtee se lappu niin helposti(eli siis se on jo roskissa)
Ei ollut kallista. ehkä jotain 10-15e

Myös kampaamoissa on ollut samaa väriä.

Mimmosella värillä olet värjännyt ja minkälaiset hiukset sulla on?
Mulla on sika paksut hiukset ja mulla pysyy kunnon räikee punanen myös pari viikkoa vaan mutta eikös se ole ihan normaalia että ne kaikkein räikeimmät värit ei kestä kauaa? Sitten taas nuo vähänkin liilahtavat muuttuu mahongin tapaseksi parissa viikossa ja sen jälkeen kaikki kehuu aina mun hiusten väriä eek:

gheot

• Junior Member
  • **
« Reply #5 on: May 04, 2005, 17:58:39 pm »
Värjäsin tänään punaisia raitoja kampaajalla. On kuulemma kesän hittiväri.

mr.sixty

• Guest
« Reply #6 on: June 07, 2005, 14:45:51 pm »
On kuulemma kesän hittiväri.
gggrrr...ei voi olla totta. mulla on ollut tie kuinka kauan punaset hiukset ja nyt päätin lopettaa punaseksi värjäämisen jotta voisin seurata muotioikkuja. SITTEN KESÄN MUOTI ON PUNAINEN >:(

jhv

• Guest
« Reply #7 on: August 07, 2005, 13:39:36 pm »
Mulla on ollut punaiset-tumman punaiset hiukset kohta n. 5v,enkä voisi kuvitellakaan toista väriä.Joistan väreistä tulee mielettömän tumma melkein musta/lila ja pari viikkoa jälkeenpäin kehutaan kuinka hyvänväriset hiukset on. Joistain taas tulee kirkkaan punaiset ja värii hävii pesun myötä jo 2vkossa ja väri tarttuu pyyhkeisiin vaikka olisin värjänny 2vkoa takaperin..!!
Tietääkö joku parempia itsevärjättäviä punaisia hiusvärejä jotka EI tartu pyyhkeisiin värjäyksien jälkeen ja todella näkyy punaisena tummanruskeissa hiuksissa???   :-\

tinka

• Guest
« Reply #8 on: August 07, 2005, 14:30:14 pm »
gggrrr...ei voi olla totta. mulla on ollut tie kuinka kauan punaset hiukset ja nyt päätin lopettaa punaseksi värjäämisen jotta voisin seurata muotioikkuja. SITTEN KESÄN MUOTI ON PUNAINEN >:(

Kiukku ainakin on punaista  :o

mr.sixty

• Guest
« Reply #9 on: August 09, 2005, 10:20:51 am »
Punanen käsittääkseni vaan on semmonen väri joka katoo hiuksista nopeesti. kandee käyttää niitä värjääviä shamppoita.

Mä en ees pala auringossa joten en voi edes olla edes siltä osin muodikas ;D

Gibsoni

• Junior Member
  • **
« Reply #10 on: August 10, 2005, 16:01:03 pm »
Punanen käsittääkseni vaan on semmonen väri joka katoo hiuksista nopeesti. kandee käyttää niitä värjääviä shamppoita.

Joo se varsinainen punaisuus häviää nopeasti, mutta punapigmentti jää ja kestää todella kauan... tulee aina läpi kun värjää hiuksia....
*Kohtele toisia niin kuin haluaisit heidän kohtelevan sinua*

tinka

• Guest
« Reply #11 on: August 12, 2005, 23:05:44 pm »
Mulla oli myös joskus punaiset kiehkurat, mutta en jaksanut kauaa sitä värjäyskierrettä. Hyvä kun uskalsi pestä hiuksia kun joka kerta viemäriin valui kerros punaista väriä  :1crazy:

mr.sixty

• Guest
« Reply #12 on: August 19, 2005, 12:54:46 pm »
Juu se tosiaan katoo aika nopeesti mutta lopputuloksena on ihan makee mahonki tai lilan ollessa kyseessä omituinen harmahtavan lilahtavan sinertävän hörvellys. Pitäis ostaa taas väri että saan värjättyy vähän vaaleemmaks fledaani(aavikkoiseksi kauniiksi vaalean ruskeaksi)