Author Topic: Kestopigmentointi on 2-5 vuotta kestävä meikki, joka on valmis suihkusta astuessasi.  (Read 2400 times)

69

• Guest

Jos haluat näyttää kauniilta vähemmällä vaivalla, niin sinun kannattaa harkita kestopigmentointia kasvoillesi. Pigmentoitu rajaus säästää aikaa aamulla ja  on aina rajattu tasapainoisesti.

Sielun peili:
Pysyvä silmärajaus sopii mainiosti heikkonäköiselle henkilölle, jonka on itse vaikea meikata linjakkaita viivoja. Kestopigmentointi sopii hyvin henkilöille, joilla on vuotavat silmät tai allergia tavallisille meikkiväreille.

Urheilevat naiset ovat niinikään löytäneet kestopigmentoinnin. Kestopigmentoitu rajaus pysyy paikallaan eikä tahraa silmien tai silmäluomien muodosta riippumatta.

Pusunkestävät huulet:
Huulirajauksen tarkoituksena on tuoda oma suu kauniisti esiin. Pigmentoinnilla voidaan laajentaa huulia tai rajata rikkoutunut huuliraja.

Kasvojen kehykset:
Kulmien pigmentointia suositellaan, jos omat kulmat ovat heikot, liian vaaleat, osittain puutteelliset tai jos kulman alueella on esimerkiksi vaikeasti meikattavaa arpikudosta.

Lue lisää...

Missi

• Guest
(No subject)
« Reply #1 on: August 20, 2001, 18:25:00 pm »
Kestopigmentoinnistahan on hyötyä Miss Suomi -kilpailussa. Siellä kilpailijat kuvataan jostain kumman syystä myös ilman meikkiä ja kuvat julkaistaan lehdissä.

------------------
Mitat: 91-59-89

1716

• Guest
(No subject)
« Reply #2 on: February 12, 2002, 13:49:00 pm »

Jaska

• Guest
(No subject)
« Reply #3 on: February 12, 2002, 14:09:00 pm »
Iltalehden jutun mukaan misseillä oli kestopigmentointeja. Osa misseistä oli tavallisen pulliaisen näköisiä ilman meikkiä. Miten sellaiset edes osallistuvat kauneuskilpailuihin?

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #4 on: February 12, 2002, 14:45:00 pm »
Onneksi meikäläisen suosikit Sara ja Katariina näyttävät yhtä hyviltä ilman meikkiäkin!! Kilpeläisen Kaisaltakin löytyi ihan nätit silmät! Muuten yksi blondi oli sanoinkuvaamaton shokki, samoin Iltasanomien kakkospaikkaa pitävä neito! Hui..onneksi eivät ole ollut edes suosikkejani, toivon äänestäjien tajuavan totuuden kuka on todella kaunis ilman liikaa meikkiä!

mirasane

• Guest
(No subject)
« Reply #5 on: February 12, 2002, 14:45:00 pm »
Ei paljastanut meikittömyys yllätyksiä....Sara on edelleen ykkönen, Kaisa ja Katarina perintöprinsessat.

Sari Mustonen

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #6 on: April 20, 2002, 12:01:00 pm »
Tuohon alkuperäiseen aiheeseen palaten. Sattuuko tuo kestorajaus? Turpoaako silmäluomet operaation jälkeen? Ja jos kyllä kauanko se kestää?

Itse olen usein miettinyt huulteni ja kulmakarvojeni kestorajauksia.

[ 28-05-2002, 20:33: Viestiä on muokannut: Sari Mustonen ]

87

• Guest
(No subject)
« Reply #7 on: April 22, 2002, 10:57:00 am »
Silmät turpoavat ilmeisesti jonkin verran, ainakin minulla oli aika turbohuulet pari päivää rajauksen jälkeen. Ja sattuihan se aika kipakasti varsinkin ensimmäisellä kerralla kun olin vähän flunssassa (eli ei missään nimessä kipeänä operaatioon!). Silmärajaus taitaa olla arin paikka ja kulmat vähiten arka koska kulmissa oleva iho on paksumpaa.

Itse en ole täysin tyytyväinen rajoihini, koska ilmeisesti yksi vahvistuskerta ei riittänyt värin vahvistamiseen. Ensimmäisen kerran jäljiltä ei ollut juuri mitään väriä ja vieläkin väriä puuttuu nurkista..  [Frown]  Ehkä pitää joku kerta hankkia sitten vielä uusi vahvistus mutta en taida enää laittaa rahaa hommaan.

Kyllähän se rajaus sitten kestää pitkään,  riippuen tietysti ihmisestä kuinka pitkään.

Miss~Anna

• Global Moderator
  • Kauneus on elämäntapa.
(No subject)
« Reply #8 on: April 24, 2002, 16:27:00 pm »
Kuinka kauan operaatiota kesti?

t:Kipuherkkä  [Smile]

mr.sixty

• Guest
No tossa on sitten vaan se ongelma että jos meikki menee pilalle se on kamalannäköinen vuosia [cool]

Saike

• ELITE MEMBER
Näissä kestopigmentointioperaatioissa kannattaa todellakin mennä hyvän ja tunnetun ammattilaisen käsittelyyn. Ihan samoin kuin jos menet laittamaan tatskan, varmasti haluat että se tehdään laadukkaasti. Itse olen harkinnut kulmien laittoa, kun oikea kulmani on vasenta lyhyempi, ohuempi ja alempana... Voiko huultenrajauksilla luoda vaikutelman täyteläisemmistä huulista?

Maana

• Full Member
Itse haluaisin silmiin eloa, ne kun meinaa olla niin pienet ja näkymättömät ilman mitään..  Mutta osaisko joku kertoa kuninka paljon pigmentoinnit yleensä maksaa keskimäärin? 

kirck

• Guest
Olin juuri messuilla katsomassa silmien kesto rajaamista ja malli sainoi , että ei satu. Eikä hän näyttänyt karsivältä. Kuulema puudutusainetta voi lisätä tarpeen mukaan koko-ajan.

fredrika

• New Face
  • *
Luultavasti tuo kipu on jokaisella yksilölllistä.
Itselläni on pikmentointi yläluomissa, hintaa en vain enää muista.
Rajoja on jo vahvistetukin pari kertaa ja se oli aivan törkeen halpaa (n. 50€) ja kipukin huomattavasti lievempi koska työaikakin on silloin lyhyempi.

Ihan ensimmäistä kertaa rajoja laitettaessa, kipu oli sietämätöntä.
Mun kohdalla sattui ihan koko ajan vaikka puudutusainetta lisättiin tihein väliajoin.
Mut hei, kauneuden eteen on hieman kärsittävä.  :king:

En hetkeäkään kadu hankintaani ja aijon uusia sen aina tarvittavin väliajoin.

kirck

• Guest
Voiko huultenrajauksilla luoda vaikutelman täyteläisemmistä huulista?
Minulle kerrottiin , että voi