Author Topic: ruokavalio  (Read 1065 times)

Miss~Anna

• Global Moderator
  • Kauneus on elämäntapa.
ruokavalio
« on: May 17, 2001, 20:57:00 pm »
Heips kaikki!

Osaisikohan joku neuvoa, miten 175-senttinen, 65-kiloinen saisi itsensä mallinmittoihin? Olen kokeillut ties mitä ihmekuureja (kaalikeitto-, vissydietti), mutta eipä ole tepsinyt...   Kaipaisin normaalia ruokavaliota (riisiä, kanaa, vihanneksia), enkä mitään kaalikeitonkammotuksia. Millainen dietti sopisi normaalipainoisen ja -vartaloisen tarpeisiin? Jokainen kilo tuntuu olevan tosi tiukassa, vaan enpä aio luovuttaa.

[This message has been edited by Miss~Anna (edited 17-05-2001).]

jellybean

• Guest
(No subject)
« Reply #1 on: July 15, 2001, 17:47:00 pm »
Mallinmittoihin... No ensinäkin olisi kiva tietää strategiset mittasi.
En siis tee niistä mitään oletuksia.
Aluksi tarvitset motivaatiota.
Sinusta voisi tulla huippumalli, jos kasvosi ja luustosi ovat oikeanlaiset, pituuteen nähden nimittäin.
Mutta pituisillasi huippumalleilla on painoa vain keskimäärin onnettomat 55 kg.
Sehän on periaatteessa sairasta, sinä olet normaalipainonen jne. mutta ymmärrän hyvin miksi haluat laihtua.
Kokeilepa nettisivuja, joista löydät hyviä ja terveellisiä, mutta toimivia dieettejä. http://www.terhi.net
Tuolta löytyy hyvä linkkiopas. Sinne vaan.
(suosittelen liikuntaan painottuvaa laihdutusta, liian nopea laihtuminen rumentaa, väsyttää ja polttaa lihaskudosta ja lihaksienhan pitää olla kiinteitä ja kohdallaan jos malliksi aikoo)
Toivottavasti tästä oli jotain apua.

hannele vuorenmaa

• Guest
(No subject)
« Reply #2 on: September 13, 2001, 17:24:00 pm »
Haluaisin tähän pysyvään painonpudotusasiaan sen verran kommentoida, että itse olen huomannut tehokkaaksi keinoksi pysyä hoikkana jättää rasvat, levitteet ja juustot pois leivän päältä.Muutenkin on terveellistä koostaa ruokavalionsa täysjyvätuotteista ja vähärasvaisesta lihasta/kalasta.Sokeria ei kannata totutella lisäämään, ja onkin hyviä sokerittomia juomia tarjolla.Salaatteja ja hedelmiä voi syödä niin paljon kuin jaksaa.Päivän voi aloittaa puurolla.Vähärasvaisia maitotuotteita voi lisätä ruokavalioon jos vatsa kestää.

------------------
hannele v

.

• ELITE MEMBER
  • pojat on poikia
Re: ruokavalio
« Reply #3 on: September 01, 2009, 08:37:42 am »
ÄIJÄruokavalio for the win  ;D

<a href="http://www.youtube.com/v/0r067wNC8Fo&amp;feature=channel_page" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/0r067wNC8Fo&amp;feature=channel_page</a>
We'll have some coffee flavoured kisses honey.

Sin

• New Face
  • *
Re:
« Reply #4 on: September 01, 2009, 11:39:02 am »
Haluaisin tähän pysyvään painonpudotusasiaan sen verran kommentoida, että itse olen huomannut tehokkaaksi keinoksi pysyä hoikkana jättää rasvat, levitteet ja juustot pois leivän päältä.
Salaatteja ja hedelmiä voi syödä niin paljon kuin jaksaa.<P>------------------
hannele v

Itse olen vaihtanut aikoinaan leivän ja margariinin  100% luomuruisleipäään, johon sipaisen kevyesti voita + luomu leikkelettä tai (kovaa)juustoa...eikä paino ole vieläkään noussut tuon muutoksen myötä ja kun syö kaksi kunnollista ihan oikeaa voileipää ei tee mieli syödä puolta pakettia...joskin olen miettinyt kannattaisiko leipää syödä ollenkaan...mutta kai ihmisellä saa paheitakin olla.
ja hedelmiä ei kylläkään kannattaisi syödä päivässä, kuin pari, koskasisältävät kuitenkin sokeria vaikka luonnon sellaisia, niin silti.