Author Topic: Sasun ottamat valokuvat Elina Hurveesta  (Read 6313 times)

Mimmu

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #75 on: January 21, 2003, 13:37:00 pm »
Onpas kyllä todella onnistuneita kuvia Elinasta. Sasu on onnistunut hienosti vangitsemaan filmille Elinan parhaat puolet. Hyvää työtä!

Sasu

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #76 on: January 21, 2003, 14:46:00 pm »
Nyt on aika kiittää ihanaa malliani Elinaa näistä kuvista !

Mikäs noita kuvia oli ottaessa, kun oli niin upea kaunotar kuvattavana. Ja hyvä malli!

Elina jaksoi tuon koko ajan olla oma iloinen itsensä ja odotella Dickin opettaessakin minua.

Kuten jo Miss Earth-kisan aikoihin täällä sanoin, todellinen missi on kaunis myös sisäisesti ja sitä Elina kyllä on !

[thumb]  Aivan mahtava tyyppi!  [thumb]  

Hyviä kuvia ei saa aikaiseksi ilman hyvää mallia.
Ja vielä sitä hyvää mieltä, kuvausta tehdessä.
Meillä oli oikein mukavaa.
Kiitokset siitä Elinalle.

[blond]

756

• Guest
(No subject)
« Reply #77 on: January 21, 2003, 20:28:00 pm »
Kauniita kuvia.   [smlove]  Upeaa työtä meidän Sasulta ja Elinalta.  [blond]   [blond]  
Onko Sasu tulossa kevään Model Weekendiin kuvaamaan? Toivottavasti!   [thumb]

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #78 on: January 21, 2003, 21:25:00 pm »
Sasu, just niin, olisipas kiva nährä sinun kuviasi myöskin Prinsessasta ja vaikkapa Cindystäkin sekä monesta muustakin esim. BlondeVeenus!
  [love]    [director]    [smlove]    [thumb]

Heidi

• Full Member
(No subject)
« Reply #79 on: January 21, 2003, 22:03:00 pm »
Minä jo perään kuulutin Sasu-studiota. Koska, Millon, Missä?

Sasu-Studiota, jossa kuvien "hengestä" saisi yhtä upeita...niin ja väreistä. Tykkään noiden kuvien värimaailmasta ihan hirrrrrrrrrmuna   [love]

Aliisa

• Full Member
(No subject)
« Reply #80 on: January 24, 2003, 10:28:00 am »
Oikein kyllä ihmettelen, miten olet Sasu saanut näin hyviä kuvia ensikertalaiseksi!  [thumb]  
Olet myös käsitellyt kuvia toden hienosti! Minä myös tykkään kovasti kuvien väreistä  [Big Grin]  !
Minuakin on aina kiinnostanut kovasti valokuvaaminen ja haluaisin oppia sitä. Koulussa minulla oli joskus valokuvausta ja sain otettua hyviä kuvia silloin.
Sinulla on tietenkin ollut ammattikäyttöön tarkoitettu kamera. Osaisitko kertoa millainen kamera kannattaisi hommata, jos yrittäsi ihan harrastusmielessä kuvausta... Millä ohjelmalla olet kuvia käsitellyt?

Elina on kyllä todella edukseen kuvissa  [love]  !
Ilman hyvää ja kaunista mallia tälläisiä kuvia ei olisi saanut!

Sasu

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #81 on: January 24, 2003, 11:30:00 am »
Kiitoksia nyt vaan Princess, Emppu ja Heidi.  [smlove]  

Model Weekendissä kuvaaminen kuulostaa ihan kiehtovalta ajatukselta, mutta minulta puuttuu se tärkein, eli kamera.   [thum]  

Sasu-Studio on sitten joskus sellainen unelma, jota varten täytyy ensin tehdä lujasti töitä.  [Embarrassed]  
Hyvä digi-kamera ensin + kaikki muu tarvittava laitteisto valoineen päivineen.
M voisikin tähän laskea äkkiseltään, kuinka paljon kuluu rahaa, että pääsee edes alkuun.

Tekniikan opetteleminen tarkemmin onkin seuraavana suunnitelmissa, jonka jälkeen taas jonkinlaista kuvaamista.

Mutta kuten sanottu, kamera uupuu...muuten olisin kyllä pian taas vauhdissa.

Aliisalle vielä tuosta kamerasta sen verran, että
tuo meidän M oli ainakin suositellut M&V:lle NIKON COOLPIX 5700 -kameraa kotikäyttöön ja hyvä taitaa tosiaan olla.
http://www.nikon.fi/nyhetsarkivet/nyhet.asp?id=128

Ja kuvien käsittelyä varten minulla on kotona Photoshop 7.  [thumb]  

Kuvien käsittely on mielestäni tärkeä juttu. Se antaa sen viimeisen silauksen ja usein tekee kuvasta KUVANA mielenkiintoisemman.

Kuvaamisestahan innostuin tehdessäni yhteistyötä erään kuvaajan kanssa.
Huomasin, että minun tekisi itseni mieli olla niitä kuvia ottamassa, eikä vaan stailaamassa.  [Smile]  
Tietenkin myös mallina olo on vaikuttanut erittäin paljon asiaan.
On tullut hirmuinen hinku näyttää, miten minä niitä kuvia ottaisin ja mikä olisi minun tyylini.
Uskon, että myös siitä on ollut paljon apua, että olen ollut kuvattavana ja tahdonkin tulevaisuudessa ottaa kuvia, joihin malli voi olla myös erittäin tyytyväinen, enkä vain minä kuvaajana.  [Smile]  

Jos mallia lähdetään kuvaamaan, vaatii se mielestäni paljon esivalmisteluita, juuri sen takia, että mallinkin toiveet pystytään ottamaan huomioon.
Sen takia haluan myös stailata kuvani itse.
Yhteistyö jää siten mallin ja kuvaajan väliseksi, yhtään tietenkään meikkaajan työtä unohtamatta.
Elinan meikkiä varten olin myös poiminut talteen kuvia, joista meikkaaja sai vinkkiä, minkälaista meikkiä haetaan.
Mielestäni kuvaajan ja mallin on hyvä tavata ja suunnitella minkälaiset kuvat otetaan ja tehdä mahdolliset vaatehankinnat yhdessä.
Se on ainakin yksi tapa pyrkiä siihen, että molemmat ovat tyytyväisiä lopputulokseen.

Haluan tosissaan satsata hyvien kuvien ottamiseen ja malliin.

Laitan muuten kohta uuden otsikon alle nuo kuvat, jotka esiteltäväksi mielestäni kelpaavat.
Eli kohta ovat siinä kunnossa, että alkavat olla valmiita.
Voitte ne käydä katsastamassa sitten ELINA par Susanna - otsikon alta.

[Embarrassed]  

Ja Aliisa - Eikun kokeilemaan !  [thumb]

M

• ELITE MEMBER
  • Mr GLAMSTAR
(No subject)
« Reply #82 on: January 25, 2003, 00:42:00 am »
En ole tähän tahallisesti aiemmin kommentoinut vaan odotellut tilanteen kehittymistä, vaikka noista kuvista pidinkin. Nyt aihe on siirtymässä yhä enemmän valokuvauksen puolelle, joten tämä otsikko ei liene oikea paikka jatkaa keskustelua valokuvista, kameroista, studioista ym. Jatkan (siis ikäänkuin Sasun pyynnöstäkin) kohta jossain muualla.  [thumb]

Sasu

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #83 on: January 24, 2003, 13:04:00 pm »
Jepulis...veit sanat suustani.
Laitan sitten nuo kuvat vaikka sinne, jotta keskustelu puhtaasti kuvista siirtyisi myös sinne.
Tämä otsikko olkoon pyhitetty puhtaasti Elinalle.  [love]

69

• Guest
(No subject)
« Reply #84 on: January 24, 2003, 13:26:00 pm »
Vaihdoin koko topicin otsikon, kun meni ihan muuksi kun alun perin olin tarkoittanut.

Niko Palmu

• Full Member
(No subject)
« Reply #85 on: January 26, 2003, 12:54:00 pm »
Valokuvauksesta en ymmärrä yhtään mitään, mutta mielestäni uskomattoman hienoja kuvia.   [thumb]    [love]    [thumb]  

hmm... siinäpä oli taas oikeen rakentava mielipide.   [Big Grin]

RitkeVorrester

• Guest
Re: Sasun ottamat valokuvat Elina Hurveesta
« Reply #86 on: March 22, 2005, 12:13:42 pm »
Thoo-ta-nooin-naa-niin...  :1crazy:

Olihan siinä kuva jos toinenkin.
Mikäs tuosta topicin aloittaneesta kuvasta niin mainion tekee?
Onko suppea terävyysalue olkapäässä uusi tehokeino josta en ole kuullut?  :1shock:

En ole tosin kuullut Elinastakaan, täytyy mennä oppimaan, suoraan oppimaan kulkemalla etusivun kautta!  ;)