Author Topic: Miss Espanja-keskustelua  (Read 1334 times)

2293

• Guest
Miss Espanja-keskustelua
« on: January 11, 2005, 12:46:00 pm »
Kun ollaan yhdestä Espanjan upeimpiin kuuluvasta missistä nyt keskusteltu ja en oikein keksinyt mihin seuraavan linkin pistäisin, niin perustinpa sitten senioritoillekin oman topicin! (Rantsun ei ainakaan luulisi purnaavan!     [Embarrassed]    )

Seuraavasta linkistä löytyy virallisista miss Espanjoista lista ja kuvia: (kuvat saa klikkaamalla nimen perässä olevia numeroita!)
 http://www.funversion.net/estilo/miss_espana.htm

Pieni varoituksen sana tuosta linkistä... ihan kaikki kuvat eivät toimi ja pari vie johonkin kyseenalaisille sivuille! Ainakin Lorena Bernalin kohdalla kaksi ekaa kuvaa eivät toimi ja kuvat 3-5 ovat jo sellaisia, että ei todellakaan kannata mennä klikkailemaan!   [Embarrassed]  

saa tästäkin aiheesta listoja vääntää!     [Smile]

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #1 on: January 11, 2005, 01:03:00 am »
En purnaa, en. Espanjalta on tullut UPEITA missejä.   [love]    Mutta täytyy jättää listan tekeminen parin viikon päähän, kun olen taas täällä.   [bigglasses]

Käväiseppä Miäs muuten katsomassa Miss Belgia 2005-topiikkia!  [Wink]

2370

• Guest
(No subject)
« Reply #2 on: January 11, 2005, 22:02:00 pm »
No niin, Miss Espanja on voittanut kansainvälisen kisan!
Reina Internacional del Cafe 2005 on Espanjan Aranzazú Amoedo

229

• Guest
(No subject)
« Reply #3 on: January 20, 2005, 22:55:00 pm »
HYVÄ HYVÄ, nyt espanjan vuoro!! Tiedän kuka on voittaja?
Palataan!

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #4 on: January 24, 2005, 20:11:00 pm »
Onpas täällä hiljaista ollut viime aikoina. Tero on sentään tullut takas ja se on HYVÄ juttu! Tänään alkuyöstä luvassa meikän Miss Espanja -listat, kommentteja Miähen uusiin arvosteluihin jne. Siihen asti näkemiin.  [bigglasses]  

Muuten, mitkäs uudet kisat olet nyt saanut Miäs? Muut kuin MU:t -96 ja -98?

2293

• Guest
(No subject)
« Reply #5 on: January 24, 2005, 20:16:00 pm »
Siis olen saanut nyt MU:t -91, -96, -98 ja 2002 sekä MW:t -83,-89 ja 2004! Näiden lisäksi yhdet miss Suomet, mutta enpäs kerrokkaan mitkä!    [Razz]    (No, okei vinkiksi:    [cry]   !)
Mä olisin kyllä eilen tänne kirjoitellut, mutta täällä tapahtui peräti merkillisiä asioita -ja sellaisia joita ei saisi tapahtua   [Mad]   - toivottavasti näistä tutuista kukaan ei klikkaillut eilen päivällä tänne sivuille!    [1shock]

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #6 on: January 24, 2005, 23:56:00 pm »
Omituista... Mä en yrittänyt tänne eilen päivällä, vaan illalla ehkä noin 23 aikoihin ja silloin tuli vain teksti "Testaus menossa". Sama juttu oli vielä aamuyöstä. Mutta nyt kaikki näyttää pelaavan hyvin...  [Smile]  

Miähellä on nyt sitten nuo kaikkien aikojen upeimmat missikisat (MW-83  [love]  ). Onneks olkoon! Istu tukevasti!

2293

• Guest
(No subject)
« Reply #7 on: January 25, 2005, 12:15:00 pm »
Niin eihän tänne kai kukaan päässyt eilisillasta tämän päivän iltapäivään asti ja hyvä niin!   [Roll Eyes]  
Rantsulainen kun aina nurisee siitä, että kun kysymyksiin ei vastata, niin nytpä nurisen takaisin... MW2004-topicissa on herralle pari kysymystä joihin sopisi vastata! Samoin ihmettelen, kun kahteen uuteen listaan (Manne ja Saija K.) 'kaunein MU'-topicissa ei ole tullut Tuusulan suunnalta mitään kommenttia!?   [Confused]   Onko liian kauniita naisia poimittu noilla listoilla kärkeen, vai?   [Wink]    [Razz]  
Ja 'off topic'-jutut sen kuin jatkuu... mulla on nyt lähes kaikki 70-luvun viisut ja olisi kovasti kiinnostusta tuosta aihepiiristäkin jatkaa kohtapuoliin!   [Smile]  (En kiellä etteikö tuon vuosikymmenen viisut olisi keskimäärin parempia kuin tulevien vuosikymmenten, mutta kehnoa kamaa sinnekin mahtuu ja yksi kaikkein surkeimmista on Rantsun vuoden top 5!?   [Confused]    [18_crazy]    [18_crazy]  )

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #8 on: January 25, 2005, 03:52:00 am »
Tässä nyt 2 eri top teniä. En jaksa nyt tähän hätään väsätä perusteluja, mutta nehän ovat luettavissa muissa topiikeissa.

Ensin viralliset Miss Espanjat:

1. Sonsoles Artigas (mw -87, mu -88)  [brunette]  
2. Amparo Martinez (mw -85)
3. Luz Polegre (mw -76, mu -77)
4. Amparo Munoz (mu -74, me -73)  [beauty]  
5. Maria Suarez (mu -96)
6. Juncal Rivero (mw -84, me -85)  [brunette]  
7. Garbine Abasolo (mu -84, me -85)
8. Carmen Munoz (mu -72, me -72)  [blond]  
9. Gloria Valenciano (mw -78, mu -79)
10. Lola Forner (mw -79, me -80)

Kaikki muut nähty kisoissa, paitsi Carmen Munoz, joka pääsi listalle kuvien perusteella.

Ja tässä Espanjan edustajat kansainvälisissä kisoissa:

1. Sonsoles Artigas  [love]  
2. Amparo Martinez
3. Lola Alcozer (mw -02)  [brunette]  
4. Luz Polegre
5. Susana De La Llave (mw -88)
6. Soledad Pila (mi -84)  [beauty]  
7. Amparo Munoz
8. Maria Suarez
9. Maria Lorenzo (me -74)
10. Juncal Rivero

Näistä taas ainoa kuvien perusteella mukana oleva on vuoden 1974 Miss Eurooppa Maria Lorenzo, joka näyttää niin upealta voittokuvissaan, että häntä ei voinut jättää ulos. Johanna Raunion (2. pp. samoissa kisoissa) juttujen perusteella voi kyllä vähän miettiä, millä keinolla hän voittikaan.  [Roll Eyes]

2293

• Guest
(No subject)
« Reply #9 on: January 25, 2005, 16:48:00 pm »
Enpä nyt jaksanut ruveta tsekkailemaan noita kaikkia oudompia nimiä, mutta äkkiseltään vaikuttaa enemmän mun makuisilta listoilta kuin Rantsun listat yleensä! Ehkä se johtuu siitä, että espanjattarissa on blondit kortilla ja näin ollen Rantsukin joutuu arvioimaan  kauneutta joidenkin epäolennaisten seikkojen sijaan!    [Big Grin]    Muutkin kuin Rantsu varmaan arvaa, että kuka Espanjan misseistä on noilla molemmilla listoilla liian alhaalla mun mielestä... mutta en nyt rupea sen suuremmin protestoimaan, kun sentääb listalta löytyy!    [Embarrassed]    Tuota Lola Alcocerin palvontaa mä en kyllä tajua!    [Confused]  

quote:
Alunperin lähettänyt Rantsu:
Tero on sentään tullut takas ja se on HYVÄ juttu!

Oletkos lukenut Teron topicia 'Terveisiä kengurumaasta...'? Siellä on melkoinen kuoliaaksi-nauratus-juttu, joka syntyi ihan vaan sen takia, kun yksi tuttu forumilainen ei laittanut/voinut laittaa Ä:n pisteitä!    [thum]      [king]

hullumai

• ELITE MEMBER
Re: Miss Espanja-keskustelua
« Reply #10 on: March 03, 2008, 00:06:56 am »